Wydrukuj tę stronę

Druki

    Referat Finansowy

    Lp.Nazwa
    1.Deklaracja na podatek leśny DL-1
    2.Deklaracja na podatek leśny DL-1 (obowiązuje od 01.07.2019 r.)
    3.Deklaracja na podatek od nieruchomości
    4.Deklaracja na podatek od nieruchomości DN-1 (obowiązuje od 01.07.2019 r.)
    5.Deklaracja na podatek od środków transportowych DT-1
    6.Deklaracja na podatek rolny DR-1
    7.Deklaracja na podatek rolny DR-1 (obowiązuje od 01.07.2019 r.)
    8.Informacja o nieruchomościach IN-1
    9.Informacja o nieruchomościach IN-1 (obowiązuje od 01.07.2019 r.)
    10.Informacja ws. podatku leśnego IL-1
    11.Informacja ws. podatku leśnego IL-1 (obowiązuje od 01.07.2019 r.)
    12.Informacja ws. podatku rolnego IR-1
    13.Informacja ws. podatku rolnego IR-1 (obowiązuje od 01.07.2019 r.)
    14.Podanie o udzielenie ulgi inwestycyjnej w podatku rolnym
    15.Wniosek o przyznanie zwolnienia oraz udzielenie ulgi w podatku rolnym
    16.Wniosek o świadczenie pieniężne za zapewnienie zakwaterowania i wyżywienia obywatelom Ukrainy przybywającym na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w związku z działaniami wojennymi prowadzonymi na terytorium Ukrainy
    17.Wniosek o udostępnienie danych z Rejestru Mieszkańców/ z Rejestru Zamieszkania Cudzoziemców/ z Rejestru PESEL
    18.Wniosek o wydanie zaświadczenia o niezaleganiu w podatkach lub stwierdzające stan zaległości
    19.Wniosek o wydanie zaświadczenia
    20.Wniosek o zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie paliwa
    21.Wniosek w związku z wystąpieniem nadpłaty w podatkach lokalnych
    22.Załącznik do deklaracji DT-1
    23.Załącznik do wniosku o świadczenie pieniężne za zapewnienie zakwaterowania i wyżywienia obywatelom Ukrainy przybywającym na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w związku z działaniami wojennymi prowadzonymi na terytorium Ukrainy
    24.Załącznik do wniosku o zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej dotyczący pomocy publicznej w rolnictwie i rybołówstwie innej niż de minimis

    Referat Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska

    Lp.Nazwa
    1.Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
    2.Protokół przekazania stanu wodomierza
    3.Wniosek o dofinansowanie wykonania prac związanych z usuwaniem wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Pawłosiów w 2024 r.
    4.Wniosek o przyłączenie do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej
    5.Wniosek o udzielenie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych lub osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków i transport nieczystości ciekłych
    6.Wniosek o zawarcie umowy o zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków
    7.Wniosek o założenie - wymianę - odbiór - demontaż wodomierza/podlicznika
    8.Zgłoszenie do Ewidencji Zbiorników Bezodpływowych i POŚ
    9.Zgłoszenie zamiaru usunięcia drzew

    Referat Organizacyjno-Administracyjny

    Lp.Nazwa
    1.Formularz do wydruku - oświadczenie majątkowe (wójta, zastępcy wójta, sekretarza gminy, skarbnika gminy, kierownika jednostki organizacyjnej)
    2.Formularz do wydruku - oświadczenie majątkowe radnego gminy
    3.Formularz do wypełnienia - oświadczenie majątkowe (wójta, zastępcy wójta, sekretarza gminy, skarbnika gminy, kierownika jednostki organizacyjnej)
    4.Formularz do wypełnienia - oświadczenie majątkowe radnego gminy
    5.Podstawowe informacje dotyczące wypełniania oświadczeń majątkowych przez osoby pełniące funkcje publiczne w organach jednostek samorządu terytorialnego

    Referat Spraw Obywatelskich

    Lp.Nazwa
    1.CEIDG - Dodatkowe miejsca wykonywania działalności gospodarczej
    2.CEIDG - Formularz do poprawek
    3.CEIDG - Informacja o rachunkach bankowych
    4.CEIDG - Udział w spółkach cywilnych
    5.CEIDG - Udzielone pełnomocnictwa
    6.CEIDG - Wykonywana działalność gospodarcza
    7.CEIDG - Zarządca sukcesyjny
    8.Formularz zgłoszenia utraty lub uszkodzenia dowodu osobistego
    9.Instrukcja CEIDG
    10.Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych
    11.Oświadczenie o wartości sprzedaży napojów alkoholowych
    12.Wniosek o udostępnienie / użyczenie świetlicy wiejskiej / domu kultury
    13.Wniosek o udostępnienie danych jednostkowych z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESEL
    14.Wniosek o wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
    15.Wniosek o wydanie jednorazowego zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych
    16.Wniosek o wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych do spożycia poza miejscem sprzedaży
    17.Wniosek o wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych do spożycia w miejscu sprzedaży
    18.Wniosek o wygaszenie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych
    19.Zawiadomienie o konieczności unieważnienia dowodu osobistego
    20.Zeznanie świadka
    21.Zgłoszenie pobytu czasowego
    22.Zgłoszenie pobytu stałego
    23.Zgłoszenie powrotu z wyjazdu za granicę RP trwającego dłużej niż 6 miesięcy
    24.Zgłoszenie wyjazdu poza granicę RP
    25.Zgłoszenie wymeldowania z pobytu czasowego
    26.Zgłoszenie wymeldowania z pobytu stałego

    Referat Inwestycji i Promocji

    Lp.Nazwa
    1.Wniosek o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego albo warunków zabudowy
    2.Wniosek o ustalenie numeru porządkowego
    3.Wniosek o wydanie zaświadczenia

    Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

    Lp.Nazwa
    1.Dodatek mieszkaniowy
    2.Ogólnopolska Karta Dużej Rodziny
    3.Świadczenia rodzinne
    4.Świadczenie alimentacyjne
    5.Wzór wniosku o wypłatę podatku VAT za dostarczone paliwa gazowe w 2023 r. i 2024 r.
    6.Wniosek o ustalenie prawa do jednorazowego świadczenia z tytułu urodzenia się dziecka, u którego zdiagnozowano ciężkie i nieodwracalne upośledzenie albo nieuleczalną chorobę zagrażającą życiu, które powstały w prenatalnym okresie rozwoju dziecka lub w czasie porodu
    7.Wniosek o wypłatę dodatku osłonowego
    8.Wniosek o wypłatę wynagrodzenia za sprawowanie opieki
    9.Żądanie wydania zaświadczenia o wysokości przeciętnego miesięcznego dochodu przypadającego na jednego członka gospodarstwa domowego

    Centrum Usług Wspólnych

    Lp.Nazwa
    1.Dowóz dzieci niepełnosprawnych
    2.Formularz informacji przedstawionych przy ubieganiu się o pomoc de minimis
    3.Oświadczenie o otrzymaniu lub nieotrzymaniu pomocy de minimis
    4.Stypendium szkolne
    5.Wzór wniosku o dofinansowanie pracodawcom kosztów kształcenia młodocianych pracowników
    Czytany 1538 razy